شعرنو:من گنه کارم

برای دریافت و دانلود فایل صوتی با صدای خودم اینجا فرمایید

آه!!
حیرانم بیا جانم!
گریزانم
لیله القدر است و من بیمار دلدارم
بی حیا بودم و حالا هم،چه بی تابم
یک نگاهی کن علی،من بیمه ات آیم
***************************
رفته ی اشکم
یا لب مشکم
هر چه باشم
باندای روضه ات!
به به،چه نالانم
یا همش با نام یاری های بیدادت
من چو سروی با تب و تابم
بیا ای جان،جانانم
***********************
ای تو آقایم
ای که وقتی می کنم یادت ،شدی یارم
ای که رای دل همایم را به تو دادم
ای سبک بالم
ای رها بر هر زمین،ای کوی سامانم
من گنه کارم
**********************
صاحبی اما!
با تمام رحمتت کن پای امضایم
مُهر نیکی را هوادارم
یا که نه بازم جزاء بی عمل خواهم
کوی خود را در بهشتی با صفا خواهم
*********************
بس نباشد این!
کوی خود را با تو می خواهم
با نگاه و با سلام و با تب و تابت!
سرنوشت خویش را،من با تو می خواهم
باتو می خواهم،با تو می خواهم

برای دریافت و دانلود فایل صوتی با صدای خودم اینجا فرمایید


سید محمد کاظمی